martes, 17 de noviembre de 2015

Boys - Helena Blay León


Judas

Markku

Tommi

Richy

Marc

Aquesta col·lecció d'il·lustracions està formada per cinc retrats de diferents personatges dels meus còmics (podeu llegir una de les meves obres a www.helenotsworld.wix.com/webcomics).
Per triar quins personatges volia retratat, he decidit que havien de tenir alguna cosa en comú; tots ells són nois andrògins i amb cabell llarg.
Segurament estic molt influenciada per la imatge de molts músics de rock dels anys 70 i principis dels 80, els quals admiro molt. Tot i que en aquella època es va lluitar per aconseguir que l'androginia es normalitzés, sento com si avui en dia tot s'hagués oblidat, i continuem amb certs tabús que fan que la gent no pugui disfrutar de la seva llibertat (ja sigui estètica, sexual, d'opinió...), la qual la societat limita en classificacions de gèneres.
Per això vaig pensar que el millor títol seria "Boys". Segurament la gent que relaciona el títol amb les imatges es sorprèn "això és un noi?!". Doncs bé, aqui està el meu objectiu, fer que la gent primer "s'escandalitzi" i després reflexionin sobre el meu discurs anterior. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario